tisdag 27 april 2010

Aktiv eftermiddag




Ännu en härlig dag. Eftersom jag började jobba klockan sex var jag hemma redan halv tre. Jag gick en promenad till mitt vårlöksställe. De blommade för fullt och jag kunde inte låta bli att plocka en bukett. Boy passade på att ta årets första dopp i den lilla bäcken som rinner där. Sedan fortsatte jag att klippa buskar, det finns fortfarande mycket kvar att göra.


Jag har hunnit med att städa Pollys akvarium också. Under tiden traskade hon omkring i huset.

2 kommentarer:

  1. åhhh vilken härlig sköldpadda, jag saknar min som dog för något år sedan..
    hur länge har du haft din???
    ha en fin vårdag
    lolla

    SvaraRadera
  2. Ja, nu fick jag se hur hon ser ut. Det skulle vara fantastiskt om du kunde ta med henne till skolan. Anita

    SvaraRadera